Medlemsvilkår

Gjelder fra og med 01.08.20

  1. Firma
    Summit er levert av SUMMITBYHOPSTOCKHELSE AS, organisasjonsnummer 925330418

Informasjon og bilder på nettstedet er eid av selskapet eller partner og kan ikke kopieres uten tillatelse.

Kontaktinformasjon
Telefonnummer: +47 22 60 80 02
Epost-adresse:  christoffer@summit.no
Juridisk adresse: Skovveien 13A, 0257 OSLO Norway

 

  1. Priser
    Alle priser vises i Norske kroner og er inkludert MVA. I handlekurven ser du totalprisen inkludert alle avgifter.

 

3.1 Betaling
Betaling skjer ved den valgte betalingsmåten i kassen. Betalingsmåten levert av Bambora og vi tilbyr kortbetaling, Vipps betaling og faktura/delbetaling. Trekk av kort gjøres umiddelbart. Ved kjøp av medlemskap vil trekk av kort gjøres på samme dato neste måned, og løpe til man selv sier opp. Se del 12 om å avslutte medlemskap.

 

3.2.1 Faktura & delbetaling
I samarbeid med Collector Bank tilbyr vi en trygg og enkel faktura- og delbetalingsløsning. Tjenesten tilbyr deg en engangskreditt som betaling for dine kjøp. Engangskreditten innebærer at kreditten er bundet til det enkelte kjøp og at du som forbruker ikke har noe ytterligere utestående kredittforhold med Collector Bank. Mer informasjon og generelle kredittvilkår for betalingsløsningen finner du på bill.collectorpayments.no

Ved valg av faktura er forfallstiden 30 dager. Faktura sendes til den e-postadressen du har oppgitt eller til din folkeregistrerte adresse avhengig av ditt valg av distribusjonsmåte på kjøpstidspunktet. Ved valg av faktura kan du velge å betale hele beløpet med en gang eller alternativt logge inn på bill.collectorpayments.no og søke om en delbetalingsavtale.

For å kunne benytte tjenesten må du på kjøpstidspunktet ha en permanent og offisiell norsk bostedsadresse og være minst 18 år gammel. Betalingsmåten er bare tilgjengelig for privatpersoner, og forutsetter at du har tatt vare på dine økonomiske forpliktelser og har en god betalingshistorikk.

En kredittsjekk gjennomføres i forbindelse med kjøpet. Kredittvurderingen utføres av Collector Bank Payment Services AS, og informasjonen vil ikke bli lagret hos nettbutikken hvor kjøpet blir utført. Din personlige informasjon vil kun bli benyttet til å beslutte om kreditt skal gis eller ikke. Ved for sen eller uteblitt betaling tilkommer purregebyr og forsinkelsesrente og eventuelle omkostninger ved inkasso.

For fullstendige vilkår for Collector Bank’s faktura- og delbetalingstjeneste, se lenkene HER

 

3.2.2 Spørsmål knyttet til din faktura eller delbetaling

Collector Bank’s kundeservice hjelper deg med alle spørsmål angående din faktura eller delbetaling. Kontakt Collector Bank’s kundeservice via e-post på contactcenter@collectorbank.no. eller via telefon 22 41 14 55, mandag – fredag kl. 08.00 – 18.00

Se også FAQ på https://www.collector.no/kundeservice/handlet-med-faktura/.

 

3.3.3 Tilbakebetaling ved faktura- og delbetalingskjøp
Dersom du har betalt din faktura eller delbetaling, men senere angrer på ditt kjøp har du et tilgodehavende hos Collector Bank. Collector Bank tilbakebetaler den summen du har betalt etter at vi har fått opplysninger fra forhandler om godkjent retur. Tilbakebetalingen vil skje til din konto og du må derfor informere oss om ditt bankkontonummer og fakturaopplysninger.

 

3.3.4 Pris
En fakturaavgift kan tilkomme på faktura med 30 dagers forfall. For delbetaling påløper et månedlig gebyr på NOK 39 og en rente på 21 %. Normalt tilbys delbetaling over 3, 6, 12, 24 eller 36 måneder spesifisert i henhold til kjøpesum.

 

  1. Angrerett
    Som kunde har du rett til å heve kjøpet innen 14 dager etter at du har gjennomført en bestilling.

Hvis du benytter din rett til å heve kjøp, vil vi tilbakebetale hele beløpet av kjøpet så snart som mulig, eller innen 30 dager fra den datoen bestillingen var gjennomført.

Se også forbrukerrådet eller lov om fjernsalg.

 

  1. Personvern, sikkerhet og personopplysninger
    I forbindelse med bestillingen, godtar du av vi lagrer og bruker informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer også all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for å kunne tilby tjenesten som du forventer av oss. Vi vil ikke dele dine personlige informasjon til tredjepart.

 

  1. Kontakt & Support
    Kontakt og support vil du finne her

 

  1. Cookies
    En cookie er en tekstfil som sendes fra et nettsted til datamaskinen der den er lagret enten i minnet (session cookies) eller som en tekstfil (tekstbaserte informasjonskapsler). Cookies brukes til å lagre logg-inn eller handlekurven mens du surfer rundt på ulike nettsteder. Hvis nettleseren din er satt til å ikke akseptere cookies, vil du ikke være i stand til å gjøre noen ordre på nettstedet vårt. Les mer om hvordan slette informasjonskapsler. Eller du kan enkelt endre dette i innstillingene til nettleseren din. Vær oppmerksom på at vi ikke bruker cookies for å lagre personlig informasjon om deg

 

9.1 Force majeure
Særlige omstendigheter som ikke er under menneskelig kontroll slik som krig, omfattende arbeidskonflikt, blokade, brann, miljøkatastrofe, alvorlig infeksjon som hindrer partene å oppfylle sine forpliktelser kan frigjøre en part fra forpliktelsene. Slikt unntak gjelder under forutsetning av at operasjonen ikke kan utføres under disse betingelsene. Den andre parten skal straks varsles om omstendighetene ved bruk av denne bestemmelsen

 

9.2 Endring av kontrakts
Etter at du som kunde har gjort et kjøp har vi har ikke rett til å endre vilkårene i det aktuelle kjøpet med mindre annet er avtalt

 

9.3 Klager
Ved klage, vennligst kontakt oss på christoffer@summit.no

 

9.4 Tvister og lover
Norsk lov skal gjelde for alle kjøp gjort under disse vilkårene. Tvister om kjøp under disse vilkår skal utelukkende behandles av en Norsk domstol

 

10. Bruk av lokalet
Medlemmet får tildelt en app til å åpne døren ved bestilling av første time. I Skovveien, Vibes gate, Skillebekk og Moss bruker vi Defigo. På Fredrikstad, Norstrand og Lysaker bruker vi Doormann og du får tilsendt en unik kode. På Gimle er det kun mulig å booke med trener.

Medlemmet kan benytte seg av andre tjenester til medlemspris og oppgradere medlemskapet sitt ved behov.

 

10.1 Ansvar som bruker av Summit
Alltid rydde opp etter seg i lokalet før avreise. Ikke bruke lengre tid enn avtale. Ikke benytte seg av lokale uten å ha booket time.

Ved å ikke følge regler over har Summit rett til å nekte kunde adgang til lokalet ved neste trening.

Medlemmet oppfordres til å si ifra om lokalet ikke er egnet til å trene i ved ankomst, slik at  Summit kan kontakte kunden før vedrørende dette.

 

10.2 Møte opp på booket time
Dersom du er medlem og ikke møter opp på booket time får du en gebyr på kr 150. Er du ikke medlem blir du fakturert kr 219.

 

11. Ved manglende betaling
Dersom medlemmet ikke betaler innen forfall, uavhengig av betalingsmetode, vil det bli utstedt inkassovarsel med ny forfallsdato. Saken vil etter dette bli sendt til eksternt inkassobyrå. På månedsmedlemsskap er det en måned oppsigelsestid fra den første hver måned. For medlemskap med binding så er det en måned oppsigelsestid etter bindingstid har gått ut om man ikke ønsker et år til med binding.

 

12. Avslutte medlemskap
Medlemskapet løper frem til du selv sier opp eller bindingstid går ut. Dersom du ønsker å si opp medlemskapet ditt kan du sende en e-post til christoffer@summit.no. Alle medlemskap har oppsigelsestid ut måneden etter du sier opp.

Dersom du har et årlig medlemskap må du si opp senest 30 dager før du blir trukket for et nytt år.