Spørsmål og svar

Vi har samlet noen vanlige spørsmål og svart på de her. Lurer du på noe annet? ikke nøl med å ta kontakt med oss!

Hva skjer hvis jeg  ikke møter opp og ikke har avbestilt din booket time?

Dersom du er medlem får du en gebyr på kr 99. Er du ikke medlem blir du fakturert kr 150.

 

Kan jeg trene på alle lokasjoner?

Ja, ønsker du det kan du velge dette når du setter sammen ditt medlemskap. 

Hvordan kommer jeg meg inn i lokalet ved egentrening?

Du får tilsendt en e-post/sms med informasjon for å åpne døren. Sjekk søppelboks om ikke kommet. Ved spørsmål ring:22608002

Hvor ofte kan jeg booke time?

En gang om dagen

Hva gjør jeg hvis det ikke er noen ledige timer online?

Da ringer du 22 60 80 02, så får du en time manuelt av kundeservice.

Er det mulig å booke time med personlig trener?

Ja, alle som trener på Summit kan bestille time med personlig trener

Skal jeg gjøre noe før jeg drar fra lokalet?

Ja, ta antibac og rydde tilbake alt av utstyr som du har flyttet på. Si ifra til kundeservice om lokalet ikke ser pent ut når du ankommer, så kontakter vi kunden som trente før deg 

Hvordan betaler jeg?

Du velger medlemskap eller klipekort før du booker din time, der velger du mellom å betale med vipps, eller kort. 

Er det bindingstid?

Vi har både medlemskap uten og med binding. I alle tilfeller vil medlemskap løpe videre frem til evt. avbestilling. I alle tilfeller må man si opp medlemskapet for å avslutte medlemskapet.

Medlemskapet kan avsluttes når medlemmet ønsker, men vil som et minimum løpe ut bindingstiden. Etter bindingstidens utløp eller ved månedsmedlemskap uten binding, så går medlemskapet over til et løpende avtaleforhold. Oppsigelsestiden er ut måneden etter du sier opp.

Medlemskap kan avsluttes per e-post.