Spørsmål og svar
Under er det samlet noen vanlige spørsmål og svar. Ikke nøl med å ta kontakt med oss hvis du lurer du på noe annet!
trening
Hvor kan jeg trene?
Alle lokasjoner er tilgjengelig for alle medlemmer, uansett medlemskap, klippekort eller personlig trening.
Hvor ofte kan jeg trene?
Som medlem hos Summit kan du reservere et privat treningsrom én gang hver dag i 60 minutter. Åpent treningsrom kan brukes fritt av alle som er medlem.
Må jeg reservere rom?
Private treningsrom reserveres enkelt via appen. Hvis det er ledig kan privat treningsrom bookes rett før timen. Åpne treningsrom trenger du ikke å reservere.
Kan jeg ta med venner på trening?
Du kan ta med én eller to venner hver gang du trener i privat treningsrom. I åpne treningsrom er det begrenset med plasser og medlemmer hos Summit er opptatt av god kapasitet og tilgjengelighet, derfor er det ikke mulig å ta med venner i åpne treningsrom.
Kan jeg avbestille trening?
Hvis det ikke passer å trene må avmelding skje minst to timer før. Glemmer du å avbestille to reservasjoner i løpet av 25 dager, får du ikke reservere i en periode på 12 dager.
Avmelding av reservert time med personlig trener må skje minst 24 timer før for å unngå trekk av klipp.
Er det mulig å booke time med personlig trener?
Alle kan bestille time med personlig trener, om du er medlem eller ikke er medlem.
Hva gjør jeg det ikke får reservert time?
Da ringer du oss på 22 60 80 02, så får du en time manuelt av kundeservice.
Hvordan kommer jeg meg inn i lokalet?
Dørene våre kan åpnes med en funksjon i appen som heter «åpne dør». Har du noe problemer med appen eller din egen mobil så har vi reservenøkkel utenfor. Får du likevel ikke opp døren, ring oss på 22 60 80 02.
Skal jeg gjøre noe før jeg drar fra lokalet?
Rydd tilbake utstyr til den plassen det hører hjemme, gjør enkel vask av utstyr som er brukt og bruk antibac – så blir neste medlem som vil trene like fornøyd som du var da du kom til Summit!
Hvis du ikke var fornøyd da du kom så setter vi stor pris på at du sier fra så vi kan forbedre rutinene.
medlemskap
Kan jeg dele medlemskapet med andre?
Medlemskap er personlig for deg og du må være tilstede under hver treningsøkt. Medlemskapet kan altså ikke deles på flere, videreselges eller lignende og du kan ikke åpne treningsrom for andre dersom ikke du er med under hele treningsøkten.
Hvordan sier jeg opp medlemskapet mitt?
Medlemskapet løper frem til og fornyes automatisk frem til oppsigelse eller dersom medlemskap har angitt sluttdato, frem til sluttdato. Oppsigelse av medlemskap gjøres på nettversjonen av Wondr (kan ikke gjøres i mobilappen). Trykk deg inn på «min side» og videre til «medlemskap». Oppsigelsestid gjelder fra oppsigelse er mottatt og registrert. Månedlige medlemskap løper ut påfølgende måned etter oppsigelse.
Medlemskap med lengre periodisering må sies opp skriftlig og oppsigelse må sendes til Summit senest 30 dager før ny periode. Ved oppsigelse for andre gang, eller mer, ila. 14 måneder påløper gjeldende utmeldningsavgift.
Oppsigelse av prøvemedlemskap må gjøres på mail til vincent@summit.no
betaling
Hvordan betaler jeg?
For medlemskap legges kortinformasjon inn via nettsiden eller appen. Kortet trekkes periodevis frem til medlemskapet sies opp. Du oppretter bruker eller logger inn før du kommer til betalingssiden.
For engangskjøp, for eksempel klippekort til personlig trener eller treningstimer, må du også logge inn eller opprette bruker før du kommer til betalingssiden.
Betaling er kundens ansvar og manglende betaling kan føre til at du ikke får booket rom eller tilgang til sentre.
Har Summit gebyrer eller andre skjulte kostnader?
Vi er opptatt av kontinuitet i trening og medlemskapene så derfor har vi et utmeldingsgebyr på kr. 800,- som gjelder hvis du melder deg ut av Summit to ganger ila. 14 måneder. Ut over dette er det ikke innmeldingsgebyr eller andre skjulte kostnader hos Summit.