Spørsmål og svar

Vi har samlet noen vanlige spørsmål og svart på de her. Lurer du på noe annet? Ta kontakt med oss. 

Spørsmål og svar

Vi har samlet noen vanlige spørsmål og svart på de her. Lurer du på noe annet? Ta kontakt med oss. 

Hva skjer hvis jeg avbestiller og ikke møter opp på booket time?

Dersom du ikke avbestiller timen din senest 24 timer før, og ikke møter opp vil du bli trukket et klipp. Dersom du er medlem får du en gebyr på kr 150.

Kan jeg trene på alle lokasjoner?

Ja, det kan du

Hvordan kommer jeg meg inn i lokalet ved egentrening?

Etter bestilt time får du tilsendt en link til en app som du laster ned med samme e-post som du bestilte timen. Etter lastet ned app får du en digital nøkkel. Når du kommer til summit må du inn på app og trykk på ikonet så legge mobilen på dørhåndtaket vist på appen. La døren blinke grønt 3 ganger så ta ned dørhåndtaket og gå inn til din alene trening.

Hvor ofte kan jeg booke time?

En gang om dagen

Hva gjør jeg hvis det ikke er noen ledige timer online?

Da ringer du 92 85 87 80, så får du en time manuelt av kundeservice

Er det mulig å booke time med personlig trener?

Ja, alle som trener på Summit kan bestille time med personlig trener

Skal jeg gjøre noe før jeg drar fra lokalet?

Ja, vaske opp og rydde tilbake alt av utstyr. Si ifra til kundeservice om lokalet ikke ser pent ut når du ankommer, så kontakter vi kunden som trente før deg

Hvordan betaler jeg?

Du får faktura per e-post

Er det bindingstid?

Du kan velge mellom 12 måneder binding som er 300 kr billigere i måneden eller uten binding. I begge tilfellene er det en måned oppsigelse.