Spørsmål og svar

Under er det samlet noen vanlige spørsmål og svar. Ikke nøl med å ta kontakt med oss hvis du lurer du på noe annet!

 

Hvor kan jeg trene?

Alle treningsrom, private eller åpne er tilgjengelig for alle medlemmer, uansett medlemskap, klippekort eller personlig trening.

 

Hvor ofte kan jeg trene? Som medlem hos Summit kan du reservere privat treningsrom hver dag i 60 minutter. Åpent treningsrom kan brukes fritt av alle som er medlem.

 

Må jeg reservere?

Private treningsrom reserveres enkelt via appen, enten i god tid eller rett før økten din starter. Åpne treningsrom trenger du ikke reservere.

 

Kan jeg avbestille? Hvis det ikke passer å trene må avmelding skje minst 2 timer før. Glemmer du å avbestille to reservasjoner i løpet av 25 dager, får du ikke reservere i en periode på 12 dager.

 

Avmelding av reservert time for klippekort må skje minst to timer før og personlig trener må skje fem timer før for å unngå trekk av klipp.

 

Kan jeg ta med venner på trening? Du kan ta med en eller to venner hver gang du vil trene i privat treningsrom. I åpne treningsrom er det begrenset med plasser og medlemmer hos Summit er opptatt av god kapasitet og tilgjengelighet, derfor er det ikke mulig å ta med venner i åpne treningsrom.

 

Kan jeg dele medlemskapet med andre?

Medlemskap er personlig for deg og du må være tilstede under hver treningsøkt. Medlemskapet kan altså ikke deles på flere, videreselges eller lignende og du kan ikke åpne treningsrom for andre dersom ikke du er med under hele treningsøkten.

 

Er det mulig å booke time med personlig trener? Alle kan bestille time med personlig trener, om du er medlem eller ikke er medlem.

 

Hva gjør jeg det ikke får reservert time? Da ringer du oss på 226 08 002, så får du en time manuelt av kundeservice.

 

Hvordan kommer jeg meg inn i lokalet? Dørene våre kan åpnes med en funksjon i appen som heter «åpne dør». Du må ha reservert treningsrom for å få nøkkel og nøkkelen. Får du likevel ikke opp døren, ring oss på 226 08 002.

 

Skal jeg gjøre noe før jeg drar fra lokalet? Rydd tilbake utstyr til den plassen det hører hjemme, gjør enkel vask av utstyr som er brukt og bruk antibac – så blir neste medlem som vil trene like fornøyd som du var da du kom til Summit!

 

Hvis du ikke var fornøyd da du kom så setter vi stor pris på at du sier fra så vi kan forbedre rutinene.

 

Hvordan betaler jeg? For medlemskap legges kortinformasjon inn via nettsiden eller appen. Kortet trekkes periodevis frem til medlemskapet sies opp. Du oppretter bruker eller logger inn før du kommer til betalingssiden.

 

For engangskjøp, for eksempel klippekort til personlig trener eller treningstimer, må du også logge inn eller opprette bruker før du kommer til betalingssiden.

 

Har medlemskapet bindingstid? Det er ikke bindingstid hos Summit, men medlemskap fornyes automatisk hvis ikke det sies opp.

 

Har Summit gebyrer eller andre skjulte kostnader?

Vi er opptatt av kontinuitet i trening og medlemskapene så derfor har vi et utmeldingsgebyr på kr. 800,- som gjelder hvis du melder deg ut av Summit to ganger ila. 14 måneder. Ut over dette er det ikke innmeldingsgebyr, bindingstid eller andre skjulte kostnader hos Summit.

 

Hvordan sier jeg opp medlemskapet mitt? Medlemskap avsluttes per e-post til christoffer@summit.no. Hvis du har månedlig medlemskap og ønsker å si opp gjelder oppsigelsen 30 dager etter den første i måneden. Halvårlig medlemskap sies opp 30 dager før ny periode.